Thursday, June 01, 2006

Cumpar, vand absolut orice si pe mama-mare!!

Carevasazica ma interesa sa cumpar si io vreo 2 telefoane, dastea mai caramida ca sa le dau bunicilor mei...sa-i tehnologizez ca i-a cam uscat romtelecomu la factura!! si ce ma gandesc, daca tot stau in regie si tot am vazut p-aci, lipite de toti stalpii si nu numai, tot felu de anunturi cu "vand telefoane"...sa intru pe site-ul regie..poa gasesc ceva: http://www.regielive.ro/ ....am ramas masca: iti trebuie un creion, un cercel, pisica alba cu pete negre, bratara de aur si de piele, ochelari de copiat(!!), dar ce nu am gasit...toate minunatiile planetei..tot ce vrei si ce nu vrei!
Si daca dupa ce vizitezi site-ul nu te-a satisfacut, intrii pe DC++, pe hub-ul regiei..si sa te tii: se vinde si se cumpara totul in direct (pe pagina principala adica)...daca intrebi ceva, randul scris de tine dispare de pe mainpage in 10-15 secunde (asta asa ca sa va faceti o idee de cat de repede si mult se negociaza diversele produse)!!
Asa ca daca e sa cautati ceva..nu va sfiiti, Regia va ofera orice la super pret!

1 comment:

Alex said...

Cauta-mi si mie o basca cu elice ! :D