Saturday, September 25, 2010

Spicuiri 2

In baie la CMU Unirea, baie comuna de altfel, eu si un baiat, amandoi imbracati elegant, doar veneam de la servici, ne spalam cuminti si riguros pe dinti. M-am amuzat teribil!
Miercuri dupaamiaza m-am intors de la Ploiesti dupa o zi luunga si obositoare, si am fost fericita sa gasesc toata partea de nord a Bucurestiului blocata datorita grevei din piata Victoriei. Si asta nu era tot, am incercat sa ocolesc pe niste rute periferice, dar ce surpriza: are loc asfaltarea pulii pe 10 strazi deodata si sunt inchise cu totul, adica nici macar o jumatate de banda, nimic. Bai, numai cretini, traiesc intr-o tara de prosti retardati... Mi-e scarba de prostia din jurul meu, dar macar oamenii pe care ii intalnesc de sunt idioti nu ii bag in seama (voi carora va adresez doar 30 de cuvinte...aia sunteti!), dar astelalti? Marea de prostie care determina porcariile de care ma lovesc zi de zi!? Cum dracu sa ii evit pe astia?
Ziua de miercuri insa a avut si o particica fantastica...am tinut o prezentare la proaspetele mamici din Ploiesti...ah, ochii lor si fetele obosite de la un travaliu lung, erau cu totul extrem de atente la tot ceea ce le spuneam, si dintr-odata m-am simtit atat de placut responsabila de ceea ce faceam incat la final le-am urat din suflet niste chestii dragute pe care nu le pot spune aici pt ca sunt prea dragute!!

No comments: