Tuesday, February 22, 2011

Creier fractionat

Vroiam sa povestesc despre un inventar mental: broastele mele testoase Robinson si Friday (le-am numit ca personajele dintr-o carte preferata), suportul de telefon fix sculptat de bunicu, trandafirul japonez crescut dintr-o ramurica din anu 1 de facultate, pozele tablou din Grecia ca o fereastra din alta dimensiune la care imi placea sa ma uit cand ma trezeam, vaza si bolul din lut pictat de la Sibiu, suportul de servetele din fier forjat de la Cluny, cuvertura de pat si ingerasii luati din Macon, etc, etc, etc... sunt picaturi din spiritul meu impregnate in lucruri "fara importanta".

Azinoapte am visat ca zburam cu parapanta, atat de lin si atat de soare... si cantam ca in copilarie cu voce tare ca atunci cand ma dadeam in leaganul din curte si aveam impresia ca zbor!

Ninge...stau zgribulita in fotoliu langa calorifer si privesc cum viscoleste trepidat...

mi-e frig

No comments: