Friday, June 10, 2011

De ziua mea

Cum sa nu tresalti de bucurie in fiecare zi din viata? De ce sa nu iti explodeze pieptul de entuziasm si zambet? Cum sa nu ti se furnice pielea pe tine de emotie?
Asta inseamna sa traiesti...
Ieri dimineata se ratacise o libelula la mine pe parbriz, de un albastru inchis si zapacita, scapata din frunzisul copacilor din Gradina Icoanei... am aplaudat la surpriza oferita!
Viata nu e fericita fara persoanele pe care le iubesti alaturi! Defapt cand spui "te iubesc" cu adevarat ti se cutremura corpul ca strabatut de un soc electric, ti se contracta sufletul intr-o imbinare perfecta cu a celuilalt si apoi eliberarea vine transpusa calda intr-o mangaiere usoara, o atingere placuta ca o adiere, o mentinere tensionata a pielii obrazului de fruntea celuilalt...
De ce nu invata oamanii sa spuna cand trebuie "te iubesc" nu am sa inteleg niciodata!?.. cand o spui fara sa simti e ca si cand in loc de ce am scris mai sus te apuci si te scalzi in noroi...de porci!

Va salut prieteni dragi care imi faceti viata minunata! Va imbratisez cu drag si ma emotionez de mandra ce sunt de voi si vietile pe care le-ati ales! Stiu de ce prietenia noastra e pentru totdeauna ... noi suntem cei care stim sa traim!

3 comments:

Anonymous said...

la mulţi ani, cu tot ce-ţi doreşti !
matilda

Unknown said...

danke

René Halliwell said...

Ce ne-am face fara prieteni oare?