Monday, February 08, 2010

Moment

Ninge marunt si viscolit....fulgii vin inspre mine alergand ...atrasi de lumina farurilor mele. gasesc o ulita ce urca in munte printre brazi... un loc retras sub un felinar cu lumina galbena...brazii sunt inghetati...e feeric. Ma incarc de linistea si puritatea momentului...calmitatea ninsorii ma adoarme...e ca un iubit ce ma cuprinde intr-o imbratisare moale...imi vine sa plang de placere. Zambesc si oftez...nu ma asteptam la momentul asta cand am plecat de acasa...se preconiza o zi de plimbat cu masina...credeam ca o sa ma prinda noaptea pe DN1...sunt in Sinaia si nu-mi mai vine sa plec...am 3 sferturi de rezervor...oare cat ma tine daca stau pe loc? Aveam nevoie de clipa asta...mi-e dor de mine, de tine, de momente ca astea...incredibile secunde rupte din infinutul Universului...ma doare placut frumusetea primita cadou de la Natura...nu ma dezamageste niciodata...ma saruta cu fulgii de nea, ma mangaie cu vantul si ma imbratiseaza cu frigul...

No comments: