Tuesday, January 28, 2014

Totul despre sex... sarcina, nastere si ce urmeaza..

Acest post e pt toate femeile care sunt frustrate, nervoase, nu stiu ce vor de la viata si mai ales se vaieta in continuu!
Se facea ca era o zi calduroasa de vara in Barcelona si asteptam cuminte la coada sa ma dau intr-un carusel, tiribomba, sau alte prostii din parcul de distractii... si am realizat ca nu ma mai distrez asa bine ca odinioara, mi se parea ca le cam facusem pe toate...asa ca m-am decis sa fac un copil.
Bun, zis si facut!...ma rog, mai precis zis si planificat: mai intai imi trebuia jumatatea cealalta de ADN care imi lipsea, pe care am gasit-o relativ repede (nu aveti idee cat de disperati sunt barbatii sa aiba un mostenitor!, doar trebuie sa ii intrebati). Pasul doi e sa imi pregatesc organismul pt sarcina, analize complete, consult si vitamine...nu suport femeile care raman insarcinate "din senin" si se trezesc cu tot felul de infectii, ba sunt anemice, ba copiii handicapati si se vaieta ca sunt blestemate. NU, sunt doar proaste! nu poti in anii care ii traim sa mai ai tupeul sa comentezi cand stiinta medicala iti pune atatea la dispozitie!
Dupa ce ne-am pus la punct cu analizele si dupa 2 luni de acid folic si o luna de Elevit, am decis ca din martie sa ne apucam de sex intensiv suprapus peste eventualitatea ovulatiei! La carte scrie ca ovulatia are loc intre zilele a 12-16a, cine ma cunoaste pe mine stie ca nu am rabdare asa ca am inceput din ziua 8. Sex asadar din 2 in 2 zile (spermatozoizii sunt viabili cam 3 zile) si uneori zilnic, in functie de dispozitie, si tot din 2 in 2 zile verificam si ovulatia cu testele de ovulatie ( ca sa urmaresc totusi daca ovulez sau nu!). Asadar de pe data de 1martie pana pe data de 24martie a fost perioada de procreere. De ce atat de mult? de placere...si pt ca nu mi-a iesit nici un test de ovulatie pozitiv si nici ciclul regulat nu am, asa ca am considerat ca nu strica sa incercam toata luna.
Intr-una din deplasarile la Constanta pur si simplu mi s-a parut ca sunt gravida, ma priveam in oglinda, ba chiar am discutat cu prietenele mele care, evident, au ras de simturile mele intinse la maxim! Pe 28 martie mi-a venit ciclu! In saptamana urmatoare am fost foarte dezamagita, ba chiar imi puneam probleme ca nu ovulez si ca am asteptat prea mult. Intr-o seara la niste prieteni am baut zdravan niste coniac sau oricum ceva bun (evident statusem in abstinenta toata luna martie!), macar sa iasa ceva bun din faptul ca nu ramasesem gravida!
Trebuie sa recunosc ca sexul nu fusese stralucit toata luna martie...la inceput mai e cum mai e, dar cand e zilnic si la comanda, e penibil! Asa ca dupa ce am terminat cu ciclul, si fara sa ne mai propunem nimic, ba chiar am zis ca facem pauza ca aveam nunta in mai si ne incurca socotelile, am facut un sex nebun 2 zile intr-un weekend, ca sa ne revenim :).
In saptamana urmatoare aveam niste simptome ca de ciclu :sani inflamati si durerosi, durere de burta cu balonare....zic "ce dracu? imi vine ciclu la 2 saptamani?" o prietena binevoitoare imi zice sa imi fac un test de sarcina!
Iese pozitiv! Fac socotelile in lung si in lat...cum dracu?! teoretic nu avea cum sa iasa pozitiv la 5 zile dupa sexul nebun si imi era si jena sa merg la ginecolog sa ii explic toata tarasenia. In fine am facut 3 teste diferite, toate pozitive, am decis sa mai astept o saptamana si apoi sa merg la medic. La ecograf surpriza de proportii :aveam 6 saptamani si ii batea inimioara! Concluzia : ramasesem gravida in martie si imi venise ciclu peste...cica se poate!

Asadar fetelor...ce am inteles noi astazi: cand te apuci de o treaba, te apuci cum trebuie daca vrei sa iti iasa ceva!

No comments: