Thursday, August 07, 2014

Vreau sa fiu independent

Vreau sa fiu independent

Am un prieten care la 30 si ceva de ani sta acasa cu mama si imi spune cu o voce tematoare ca ii e aiurea sa stea singur: cine ii mai spala, calca si face demancare?(si ii da țâță!) Reformulez: stiu o gramada care stau acasa cu mamele; femei si mai ales barbati (daca ii poti numi asa!). Femeile isi gasesc un pularau si pleaca de acasa mai repede (mai mult de trancaneala mamelor!) si in plus le mai zangane si ceasu biologic asa ca pe majoritatea nu le prinde 30 in casa parinteasca. Dar la barbati e alta poveste!
Bebelus fiind mama si-a pus in cap un tel: "e baiatul meu si pe mine o sa ma iubeasca cel mai mult!" Si face tot ce ii sta in putere sa se implineasca dorinta , desi e greu, ajunge baiatul ei sa ii fie singurul "barbat" din viata ei; pe tacso da-l dracu de betiv! Si uite asa trec anii si ajunge baietelul la pubertate si in prima tinerete, da cu nasu de pasarici dar parca in afara de sex "nici una nu il iubeste cu adevarat asa cum face mama!" Timpul trece, maimuțoiul e acum tanar barbat, ba chiar si-a gasit si un "job" de care 
mama e mandra, si are un salariu decent din care isi ia tigari, iese in oras cu cate o fufa si mai face plinu la masina! Viata nene! Casa, casa; masa, masa; iubirea de mama ca iubirea cea mai dulce; si bani de distractii! Cine dracu si-ar mai dorii altceva!
La sarbatorirea celor "30 de primaveri" se trezeste printul cu prieteni care ii ureaza sa isi gaseasca nevasta si sa faca si copil! Ce dracu inseamna asta?! De ce il grabesc?! Ce e rau in viata lui si de ce ar schimba?!
Gagica cu care umbla de vreo 3 saptamani ii zambeste gales si ii scapara ochii! Nici nu stie prostu ca acu 5 zile cand i-a lasat cheia sa incuie casa ea deja si-a facut o dublura pentru "orice ocazie" si ca in ultimele dupaamiezi petrecute la el, cand bou casei atipise, ea discutase cu mult interes pe marginea unor retete de ciorbe si zacusca cu Mama!!
O relatie devine "serioasa" cand i-ai dat cheia (pentru orice motiv!) desi va vedeti de o saptamana si v-ati tras-o de 3 ori, femeia deja se vede mutata, maritata si cu copii. Incep sms-urile cu "ma plimbam cu sora-mea si mi am dat seama ca mi-e dor de tine dragu meu!", apoi telefoanele "de control",apoi un concediu, cateva haine intr-un raft; o sarbatoare si masa in familie si gata! S-a terminat cu independenta!
Hmm, de fapt nu ai fost niciodata indpendent!

No comments: