Thursday, March 19, 2015

Program TV

Ma lovesc zi de zi de incultura mea in ceea ce inseamna cultura la TV. Recunosc ca nu am vazut in viata mea un episod din "Las Fierbinti" (nu stiu daca am scria bine) si nu stiu cine sunt personajele, dar am inteles ca sunt vedete ultracunoscute! Impisa de o pura curiozitate am urmarit un episod din emisiunea cu jungla de pe Protv care mi s-a parut dubios de prost realizata, decorul artificial, muntii de conifere in fundal si ferigi in mijlocul stepei, iar una peste alta nu cunosteam nici jumatate din personaje!
Prietena mea,M, de fiecaredata cand vine in tara se uita "la Maruta" ca sa se puna la curent cu "barfele societatii"! Ne socam de nulitatile care apar si de pseudovedetele care sunt artificial promovate: fata lu Calugareanu, nevasta lu Moculescu, fata lu Adi Minune, etc. ( atat am retinut, ca nu m-am mai uitat de un an!).
In casa sunt 2 televizoare, cel din bucatarie merge pe stiri, cel din sufragerie merge pe filme piratate de pe net. In dormitor mi-am promis ca nu o sa imi pun tv tocmai ca sa nu fiu nevoita sa ma uit! In ultimul timp stirile urmarite sunt cele de la Digi24, mi se par decente, impartiale si generale. Cele de la Protv pe care le urmaream la un moment au devenit monstruoase: crime, violuri, batai! E jenant cum ditamai televiziune se preteaza ca si la ora 7 pm sa dea asemenea stiri jalnice...nu e ca si cand aveau nevoie de audienta in plus!
In general nu aprind televizoarele, de fapt cred ca daca nu l-as avea pe cel din bucatarie as renunta complet la cablul tv ( ce e curios ca nu poti sa te abonezi la net fara sa te abonezi si la tv!).
In Viena aveam un tv in camera la care ne uitam la BBC... Poti sa te uiti o zi intreaga si nu te plictisesti si nici nu te manelizezi la un astfel de post! ...cand am ajuns in tara mi l-am pus la favorite!
Ultima stire mondena e despre Raduleasca care nush ce dracu a zis intro emisiune de divertisment (parca tot la Protv)! M-am cracanat de ras sa vad cata incrancenare in dezbaterile pro si contra in conditiile in care e foarte evident ca in showbizz ai succes daca iesi din tipar, sochezi sau esti foarte bun la ce faci! Asadar iar a castigat Protv la audienta pe baza prostilor!
Visionare placuta!

No comments: