Monday, May 22, 2006

Comert la drumu mare

Ii stiti pe aia care suna la usa sa iti vanda tot felul de chestioare de la chiloti din plastic pana la rujuri si oja? Pe mine ma enerveaza la culmea tinand cont ca vin pe la ora 11 seara si mai au si tupeul in momentul cand inchizi usa sa propteasca o mana in ea si sa te mai intrebe (poate n-ai inteles bine) " dar hai nu vrei nici macar sa ti le prezint sa le vezi, poate iti plac?"
Am avut nesansa in primul an de facultate cand am intrat prima oara in contact cu ei, sa las pe unu sa intre in camera (era o camera de camin la care usa nu se incuia niciodata si cand iti batea cineva la ea spuneai simplu "intra" ), era cu oja (sau oje!! ca era mai multa) Isi desfasoara el minunatiile in fata mea, io dau sa pun mana pe una sa ma uit si brusc intra intr-o criza de turuiala, isi dadea ochii peste cap si vorbea in asa hal de repede ca nu intelegeam nici un cuvant. Prima oara m-am speriat, am crezut ca are omu probleme ca mai avea putin si facea spume la gura, dar m-am linistit cand s-a oprit si mi-a oferit un zambet "cuceritor" de genul: " gata acu poti sa pui mana pe oja si sa te uiti". Evident l-am poftit afara.
Zilele trecute ce credeti ca mi se intampla? Ma contacteaza o colega de facultate pe messenger :

zice:"salut, vroiam sa te intreb daca nu te-ar interesa sa cumperi un filtru pentru apa de la robinet?"

zic: "nu, io nu folosesc apa de la robinet" (partial adevarat, dar ce era sa zic)

zice: "serios? cum asa? nu gatesti?

zic :" nu" (adevarat!!)

insista: "ceai, cafea?"

zic :"da" (ce-i cu ele?!)

devine enervanta :"da, stiu ca apa de la robinet e super jegoasa, ca trece prin toate tevile alea naspa cu rugine si toate cele, tocmai de-asta e bun un filtru ca poti sa foloseti in siguranta apa de robinet chiar si la baut si sa nu mai cheltui o gramada pe apa plata"

disper: "e 20de mii 5 litri apa de izvor" (nu mi se pare mult, sincer)

ma exaspereaza :"daca te va interesa sa vezi cum functioneaza si in ce fel devine apa de robinet dupa ce trece prin filtru poti sa-mi zici si-ti arat cu placere"

o flituiesc: "stiu cum functioneaza, mersi"

punctul culminant: "o fi de izvor, dar stii ca dureaza o groaza de la imbuteliere pana o cumperi si plus ca si platsicul ala e destul de toxic si altereaza oricum calitatea apei..."

am crezut ca tace...

zice (probabil i se pare ca e cordiala..): "acum ce faci, inveti?"

...am sters-o din messenger.

No comments: