Friday, May 12, 2006

Viata e misto pacat ca e a altora!

Vorbeam de depresivi si de cum graviteaza ei acum in luna mai ! Sa nu credeti ca am ceva cu ei...nu, dimpotriva, ii urasc, pentru ca eu chiar speram sa fiu singura si cea mai tare in depresia mea! Urasc sa ma lamentez si sa imi plang de mila tocmai de aceea am motto-ul de mai sus (care nu-mi apartine, M. Eliade) dar cand vezi ca ai in fata un an crucial: cu foarte mult stres dintr-ala penibil datorita unor examene, cu decizia grandioasa de a renunta la ce-ai facut in ultimii 6 ani si de a lua "sapa de coada" ca sa intrii in campul muncii si nu asa... pe 2 lei ci pe bani grei(!!), cu dorinta acida de a depune actele pe la toate ambasadele ca sa parasesc "patria mama", cu toate babornitele in strada si gandul de speriat la viitorul "unde o sa dorm?"....e, "colac peste pupaza" iti mai "decedeaza" si cineva din familie (care se prinde de bine, care nu, nu).
Acu sincera sa fiu cred ca numai frica de necunoscut ma mai tine intr-o stare de agitatie continuua...altfel Depresia e mama tuturor!!

2 comments:

blblblblblbl said...

este intr-adevar un an greu, dar vestea buna e ca TRECE :-) te asigur eu de asta..nu uita sa te si distrezi asa, printre picaturi...
bafta!

Unknown said...

mersi de incurajari...ca distractie sper sa mai evadez din cand in cand din bucuresti, 1-2 zile un traseu montan...valea prahovei e aproape!!