Wednesday, January 21, 2009

Liniste

De 3 zile sunt intr-o dispozitie foarte buna. Ma simt linistita ... ba chiar mai mult spus impacata cu mine insami si cu singuratatea din jurul meu. Da, ati auzit bine: ma simt bine cand sunt singura!
Poate ar trebui sa explic si ce inseamna asta: eu am o problema...nu-mi place sa fiu singura. Daca se intampla sa nu am vreun serial sau vreun film la care sa ma uit ..turbez!!! Nu carti...parca n-am mai avut rabdarea sa citesc o carte cu toate ca imi placea atat de mult...in copilarie sacrificam orele de somn, atat cele de dupamiaza (cand mama credea ca dorm linistita in sufragerie, eu devoram cartile din biblioteca), iar noaptea, pana cine stie la ce ora, cand ma dobora somnul, citeam sub plapuma, cu lanterna, carti politiste!! Ce vremuri!!
Acum sa revenim...ce obisnuiesc sa fac cand raman singura?! ..sun un prieten :))
Si sa te tii cand te apuca nebuniile pe la 10 seara...pe cine dracu sa suni la ora aia...oameni mai au si ei treaba..somn, nu sa stea cu nebuna de vorba.
In fine, ideea e ca ma simt bine acum si singura. Eu cred ca e nivelul urmator pe scara maturizarii mele...nu radeti, dar eu urmaresc indeaproape evolutia mea in randul omenirii. Mereu ma uimesc cu cate o transformare, uneori radicala, a gandirii mele, si mai ales a psihicului meu. Nu stiu daca sunt pe calea cea buna, unii ar zice ca e tragic, altii ca e de aplaudat, dar ma simt bine si nu-mi pasa de ce zice lumea.
Si nici macar n-a venit primavara!!

No comments: