Wednesday, July 08, 2015

Bebicule, te iubesc!

Ii zambesc si imi raspunde printr-un ranjet cu dinti si un chicotit! Stie... Isi ia privirea de la mine si fuge dupa minge, fara sa se mai uite inapoi; lasa ca il prind alta data!
Dimineata. Il simt cum se foieste langa mine si isi pune capul pe perna mea. Ma atinge cu mana pe ochi si ma striga incetisor: "mamiii". Deschid ochii si imi zambeste gales si ma pupa, isi apropie usor toata fata de fata mea si o atinge firav. E cea mai dulce si suava senzatie pe care am simtit-o in viata mea! Se rostogoleste prin pat si rade chiuind; il prind de umeri si imi infig nasul in parul lui tepos; trag aer cu nesat si ii soptesc "te iubesc"!

Tuturor celor care s-au nascut in tara asta amarata unde a spune "te iubesc" e o povara, un chin sau o rusine, le transmit incurajari sa nu mai perpetueze aceasta traditie oribila! Copiii vostri au nevoie sa auda "te iubesc", nu redundat ci cu emotie!

No comments: