Saturday, October 29, 2016

Parizer pe paine

Va mai amintiti desigur gustul parizerului prajit in tigaie alaturi de 2 oua moi! Micul dejun al copilariei! Cine nu stie gustul asta inseamna ca e prea tanar si nu stiu ce cauta pe blogul asta...
Sunt cateva lucruri care iti raman foarte bine infipte in creier orice varsta ai avea, cum ar fi gusturile diferitelor mancaruri din copilarie. Am iubit pateul pe care nu il mancam decat la ocazii speciale, mai ales in excursiile cu cortul la munte, cand, din cauza ca eram multi copii la masa abia ne manjeau cate o felie de paine. Pufuletii cu lapte erau "cerealele" mele si cautam tot timpul sa ii las sa se inmoaie doar atat cat sa mai ramana crocanti. Bomboanele Cip si Helas din bidonasele galbene erau "deserturile" din camara. Batoanele de la paine, cu mac si chestia aia dulce de deasupra erau un deliciu cand imi ramanea 1 leu rest de la paine; am incercat si varianta moderna de batoane si am fost ff dezamagita...au un gust asa sintetic!
Din pacate acum nimic nu mai are acelasi gust...nu stiu din ce sunt fabricate!

No comments: