Friday, October 21, 2016

Bebe 2 de la 0 la 3 luni

Am facut greseala, pe care am evitat-o la prima nastere, de a naste in familie la spitalul socrului...haos! a fost atat de naspa ca nici nu vreau sa povestesc! Bebe a fost bine, a supt linistit si a facut cunostinta cu fratele cel mare. P cel mare cand a venit in vizita la spital m-a socat: plecasem de acasa cu imaginea lui de "copilasul lu mami" si a aparut in salon cu o capatana cat un bostan si picioare lungi ca scandura, era imens. In 2 zile de cand nascusem ma obisnuisem cu noul meu copilas atat de mult incat P mi s-a parut un urias!
In primele 2 saptamani acasa am petrecut cea mai calduroasa perioada a anului, AC dat drumul nonstop, groaznic. Din prima zi acasa am dormit cu amandoi copiii in acelasi pat. Eu la mijloc ca un Hristos rastignit, cu mainile imbratisandu-mi ambii copii. Din cauza caldurii pe seara cam terminam laptele din tate si ii dadeam supliment un biberon ceea ce l-a ajutat pana la 3 luni sa nu se scoale de la 10 pana la 5 dimineata deloc!
Probabil sunt singura mama din tot universul care a dormit 7-8 ore pe noapte din prima zi a bebelusului adus acasa!
Dupa cele 2 saptamani horor de caldura (am asteptat sa termine P gradinita) am plecat doua saptamani la Campulung la tara la racoare. Doar eu cu copiii! A fost momentul nostru de interconectare in 3. Cu P cel mic agatat de o tata ma jucam (sau doar il supravegheam) cu P cel mare in trambulina, in piscina, pe ulita. Intorsi in Bucuresti ne-am facut bagajele si am plecat la Sinaia pentru o alta saptamana de racoare si relaxare in 3. Nu am habar de ce toata lumea se tot mira de iesirile noastre dar nici nu stiu cand au trecut 6 saptamani, colicii sau agitatia bebeului!?
A fost o vara intensa; la 2 luni am plecat o saptamana la mare si apoi inca o saptamana la munte pe valea Lotrului cu prietenul nostru semifrantuz I. Urmatoarele weekenduri am facut drumetii cu toata familia de data asta de la Sinia in sus pe munte, urcat- coborat vreo 2ore, fiecare cu copilul lui in spate, a fost bestial si sper sa repetam figura cat mai repede cand o da caldura in primavara...devenisem aproape junky de drumetiile noastre incat am tarat si niste prieteni dupa noi, care aveau copii de 5 ani; o adevarata aventura!
Pavel a crescut ca din apa (vorba unei bone care il vedea pe fiecare saptamana la renintoarcerile in parculetul din spatele blocului). Primele 3 luni recunosc ca i-am dat 100ml de lapte praf pe fiecare seara si dormea baiatul de la 10pm la 5am pe burta, fara sa zica pss! De la 3 luni l-am trecut exclusiv pe san. La inceput m-am simtit vinovata ca ii dadeam biberonul ala seara, dar acum uitandu-ma in spate realizez ca a fost cea mai buna alegere. Ne-am odihnit noaptea cu totii astfel incat ziua sa am energie sa fac fata nevoilor a doi copii de varste diferite, ceea ce va doresc si voua!

No comments: